Ledig stilling – WMS-Konsulenter

Kan du mye om lagerdrift? Vi søker Warehouse Management/ WMS-konsulenter!

Etter noen år med utvikling har vi en etablert kundebase som gir oss gode tilbakemeldinger. Nå er vi klare for å ta vårt lagerstyringssystem ut til mange flere kunder og har derfor ledig stilling for WMS-konsulenter. Et team med dedikerte og dyktige fagfolk skal styrkes og det er flere roller som skal fylles når vi finner de riktige menneskene.

Som medarbeider i Warehouse-teamet jobber du i tett dialog med kunden og har god basiskunnskap innen lagerdrift og vareflyt. Du må kunne kommunisere godt med både beslutningstagere og medarbeidere på lageret.

Vi ser både etter «rådgiveren» og «teknikeren»

 

Kvalifikasjoner – «rådgiveren»:

  • Du har inngående kunnskap om avansert lagerdrift. Enten som logistikksjef e.l. med praktisk systemerfaring eller som systemkonsulent/rådgiver (WMS/ERP]
  • Generelt god prosessforståelse
  • Du ser de store linjene og har kunnskap om de systemtekniske detaljene.
  • Du er strukturert og kommuniserer godt både muntlig og skriftlig. Norsk og engelsk.
  • Erfaring med prosjektarbeid og utarbeidelse av tekniske spesifikasjoner, prosjektrapporter o.l.
  • God økonomi- og regnskapsforståelse
  • Høgskoleutdanning eller relevant arbeidserfaring

Kvalifikasjoner – «teknikeren»:

  • Erfaring som teknisk konsulent med kunnskap om mobilteknologi, trådløs nettverkskommunikasjon, print, skanning o.l. Om du er relativt nyutdannet på høyskolenivå, eller en selvlært «teknologi-nerd», så søk gjerne.
  • Du har generelt god system- og prosessforståelse og setter deg raskt inn i nye problemstillinger.
  • Du er strukturert og kommuniserer godt både muntlig og skriftlig. Norsk og engelsk.
  • Dersom du har programmeringsforståelse, kunnskap om serverdrift, skytjenester og teknologi generelt er det en fordel.

Hvem er du?:

Rådgiveren og teknikeren er neppe en og samme person. I begge roller ser vi etter lagspillere som er strukturerte og brenner for å levere gode, effektive løsninger og skape gode kundehistorier. Uansett hvilken bakgrunn du har og hvilken rolle du kan fylle hos oss, så må du ha god systemforståelse og god kunnskap om lagerstyring.

 

Hva kan vi tilby deg?

Hos oss venter varierte arbeidsoppgaver i et selskap som er i stadig utvikling og vekst. Vi er stolte av være et sterkt fagmiljø som leverer avanserte løsninger til spennende kunder. Det gjør at du får spennende utfordringer og kan utvikle deg! Samtidig er vi ikke større enn at alle brikker er viktige, alle må hjelpe hverandre og beslutningsveiene er korte.

Vi vet at trivsel har stor betydning for prestasjonene for den enkelte og for oss som firma. Derfor ser vi frem til en tid etter Covid-19 hvor vi igjen kan gjøre sosiale ting sammen!

Vi er fleksible med hensyn til arbeidstid og hjemmekontor. Ved å jobbe i Fredrikstad, med nærhet til sentrum, er det kort avstand til alt en by i vekst har å by på. Vi er for øvrig fleksible med tanke på bruk av hjemmekontor når det er hensiktsmessig.

 

Rekrutteringsprosessen administreres av Azets People og av hensyn til GDPR må alle kandidater søke via kandidatportalen. Der kan du raskt registrere dine kontaktopplysninger og laste opp din CV og motivasjonsbrev. Ved spørsmål kan ansvarlig rekrutterer: camilla.bakker@azets.com kontaktes. Eller du kan ringe daglig leder Morten Pettersen på mob.

Søknad med henvisning til hvilken stilling du søker, og en CV som viser oversikt over dine kompetanseområder kan lastes opp som vedlegg straks du har registrert en profil med kontaktopplysninger.

Søknad sendes inn her.

Søknadsfrist: 15. april