Ledige stillinger hos IntegrasjonsPartner

IntegrasjonsPartner i Fredrikstad har hatt en jevn og god vekst og levert solide resultater gjennom mange år. Vi utvikler programvare og skytjenester til bedriftsmarkedet i Norge og Sverige. Vår spesialitet er å effektivisere og automatisere salgs- og logistikkprosesser i handelsbedrifter. Dette gjør vi ved hjelp av netthandelsløsninger, lagersystemer, elektronisk handel (EDI) og ikke minst ERP-integrasjon. Vårt team består i dag av 33 systemutviklere, konsulenter og rådgivere ved vårt kontor i Fredrikstad.

Har du bakgrunn som ERP-konsulent, rådgiver, systemutvikler, IT-konsulent eller kanskje du har vært systemansvarlig innen lager og logistikk i en stor bedrift? Vi er alltid på søken etter dyktige folk, og oppfordrer deg til å sende en åpen søknad dersom du ikke ser en stilling som er aktiv akkurat nå. Merk din e-post med “åpen søknad” i emnefeltet.

 

 

Vår suksess bygger på våre flinke medarbeidere – er du vår fremtidige kollega?
Vi bemanner kraftig opp for å møte etterspørselen i markedet. Les mer om stillingene ved å følge linkene under.  Dersom du ikke finner en ledig stilling som passer for deg, er du hjertelig velkommen til å sende oss en åpen søknad.

 

DRIFTSANSVARLIG
Vi jakter på en operativ person med erfaring innen tradisjonell IT-drift (private cloud), men som også er godt oppdatert og har en sterk interesse for tjenestene som tilbys i public cloud – Azure, AWS og Google.

Les mer og søk her.

 

PROSJEKTLEDER

Hos oss får du være med på å forbedre prosesser, effektivitet og kvalitet, og lede både interne og kunderettede prosjekter

Les mer og søk her.

 

KEY ACCOUNT MANAGER – INTEGRASJON OG ERP-PROSESSER

Vi utvider vårt salgsteam med en løsningsselger, og ser nå etter en kundefokusert kollega som vil arbeide for å bygge sterke kunderelasjoner og sikre økt vekst og lønnsomhet for våre kunder.

Les mer og søk her.

 

SELGER OG PROSJEKTLEDER – NETTHANDEL OG WEBPORTALER

Du vil i hovedsak jobbe med salg av våre webprodukter. Vi ser etter en person som både har en selger- og prosjektlederegenskaper og evner å ta en ny kunde helt fra salgsmulighet til levert løsning.

Les mer og søk her.

 

WEBUTVIKLER

Vi søker en webutvikler som vil være med på utviklingen av felles nettbutikkplattform, og leveranse av nettbutikk- og portalløsninger til våre kunder! Om du har noen års relevant erfaring er det en fordel, men er du relativt nyutdannet og klarer å overbevise oss om at det er deg vi skal satse på, så bør du søke!

Les mer og søk her.

 

KONSULENT LAGERSTYRING – WMS

Nå er vi klare for å ta vårt lagerstyringssystem ut til mange flere kunder og styrker vårt lagerstyringsteam. Vi ser fortrinnsvis etter en erfaren, teknisk konsulent som skal være med å implementere WMS-løsningen vår, bizClick logistics, hos nye kunder og forvalte eksisterende kundeportefølje.

Les mer og søk her.

 

KONSULENT – INTEGRASJONER
ERP-integrasjoner er vårt kjerneområde. Vi leter etter enda en konsulent som kan være med i teamet som implementerer vår integrasjonsplattform i markedet. Du har gjerne bakgrunn som systemutvikler eller teknisk konsulent innenfor ERP og integrasjon. Om du er nyutdannet med relevant høyskoleutdanning kan du også være aktuell!

Les mer og søk her.

 

SENIORKONSULENT/RÅDGIVER – INTEGRASJON OG ERP-PROSESSER

Som rådgiver og konsulent vil du være en ressurs i både salgs-, leveranse- og forvaltningsfasen med våre kunder. Du vil ha mye kundekontakt og må like å ha mange baller i luften.

Les mer og søk her.

 

Har du spørsmål eller ønsker å snakke med noen om en eller flere av de utlyste stillingene?

Ta kontakt med Stine eller Camilla hos Azets People. De tar godt imot deg!

Stine Nathalie Stølen
Mobil 47 62 45 71 / stine.stolen@azets.com

Camilla Bakker
Mobil 92 63 60 02 / camilla.bakker@azets.com

 

 

Hos oss venter utfordrende og varierte arbeidsoppgaver i et selskap som er i stadig utvikling og vekst. Vi har mange spennende store og små kunder med hver sine behov.

Du kan se mer om våre prosjekter på våre hjemmesider. Vi er stolte av å ha et godt arbeidsmiljø og et sterkt fagmiljø i en organisasjon med korte beslutningsveier. Vi vet at trivsel har stor betydning for prestasjonene for den enkelte og for oss som firma. Ved å jobbe i Fredrikstad, med nærhet til sentrum, er det kort avstand til alt det byen har å by på. Våre betingelser er konkurransedyktige og vi tar godt vare på våre ansatte.