Ordrefangst på mobil

og alltid oppdatert informasjon fra ERP-systemet på mobilen! Lagerstatus, pris, ordrehistorikk og nøkkeltall

bizClick mobile sales – ordrefangst for selgere på farten!


Vår mobile selgerløsning, bizClick mobile sales, benyttes av bedrifter som har selgere ute i felt, selgere på messer og som en B2B-løsning hvor faste kunder registrerer bestillinger.

Med bizClick mobile sales på pc, nettbrett eller mobil kan man ha full oversikt over kunder, produkter, lagerbeholdning, priser, ordrehistorikk og utvalgte nøkkeltall. Ordreregistrering gjøres raskt og enkelt med touch eller strekkodeleser og ordrene overføres direkte til bedriftens ERP-system. Man unngår derfor bruk av papir, dobbeltregistrering og feil registreringer, og hverdagen blir derfor mye mer effektiv.

Vår kunde Engelschiøn Marwell Hauge benytter seg av denne løsningen og er en fornøyd kunde som forteller:

Etter at fire av våre selgere prøvde bizClick mobile sales et par måneder, var det ingen tvil: Vi ruller ut til hele salgsteamet! En avansert løsning som er enkel og effektiv i bruk. Implementering av løsningen, inkludert en ganske omfattende integrasjon med Visma Business gikk raskt og smertefritt. Anbefales!

 

Øyvind Berger, Engelschiøn Marwell Hauge

Helintegrert med forretningssystemet


For bizClick mobile sales spiller det ingen rolle hvilket ERP-system du bruker. I prinsippet integrerer vi løsningen mot et hvilket som helst ERP-system, enten ERP-systemet er skybasert eller lokalt installert.

 

Som sertifisert Visma tredjepartsleverandør, er selvsagt bizClick mobile sales klar for integrasjon med både Visma.net, Visma Business, Visma Global og Mamut. Med Visma.net og bizClick mobile sales får du en 100 % tjenestebasert løsning (SaaS) levert i skyen. Altså en komplett løsning hvor du ikke trenger tenke på servere eller drift. Ta kontakt også dersom du har et ERP-system fra Tripletex, PowerOffice, 24SevenOffice, Microsoft, SAP, Multicase eller andre!

Vi automatiserer – fra ordre til faktura


Har du tenkt på hva som kan automatiseres og effektiviseres? Vi har kunder hvor ordre registreres av kunde i eSHOP netthandel eller av selger i bizClick mobile sales. Eller ordren kommer inn via EDI. Våre integrasjoner i eSENTRAL kontrollerer og kjører ordreflyten automatisk gjennom ERP-systemet og ut til plukk i bizClick logistics. Når ordren er plukket, pakket og sendt, så oppdaterer vi ERP-systemet, fakturerer ordren og sender elektronisk faktura til kunden.

All administrativ jobb er automatisert, og den fysiske varehåndteringen er effektivisert med gode verktøy.

Interessant? Kontakt oss – vi hjelper deg!