Ordrefangst på mobil

og alltid oppdatert informasjon fra ERP-systemet på mobilen! Lagerstatus, pris, ordrehistorikk og nøkkeltall

bizClick mobile sales – for selgere på farten!


Vår mobile selgerløsning, bizClick mobile sales, benyttes av bedrifter som har selgere ute i felt, selgere på messer og som en B2B-løsnning hvor faste kunder registrerer bestillinger.

Med en app på nettbrett eller mobil kan man ha full oversikt over kunder, produkter, lagerbeholdning, priser, ordrehistorikk og utvalgte nøkkeltall. Ordreregistrering gjøres raskt og enkelt med touch eller strekkodeleser og ordrene overføres direkte til bedriftens ERP-system.

Løsningen er tilgjengelig for både Android og iOS.

 

Etter at fire av våre selgere prøvde bizClick Mobile Sales et par måneder, var det ingen tvil: Vi ruller ut til hele salgsteamet! En avansert løsning som er enkel og effektiv i bruk. Implementering av løsningen, inkludert en ganske omfattende integrasjon med Visma Business gikk raskt og smertefritt. Anbefales!

 

Øyvind Berger, Engelschiøn Marwell Hauge

 

 

 

Integrasjon mot ERP - Cloud & On Premise


For bizClick mobile sales spiller det ingen rolle hvilket ERP-system du bruker. I prinsippet integrerer vi løsningen mot et hvilket som helst ERP-system, både skybaserte og de mer tradisjonelle «on-premise» løsningene.

Som sertifisert Visma 3-part, er selvsagt bizClick mobile sales klar for integrasjon med både Visma.net, Visma Business, Visma Global og Mamut. Med Visma.net og bizClick mobile sales får du en 100 % saas-løsning (Software as a Service).

Vi automatiserer – fra ordre til faktura


Har du tenkt på hva som kan automatiseres og effektiviseres? Vi har kunder hvor ordre registreres av kunde i eSHOP Netthandel eller av selger i bizClick mobile sales. Våre integrasjoner i eSENTRAL kontrollerer og kjører ordreflyten automatisk gjennom ERP-systemet og ut til plukk i bizClick logistics. Når ordren er plukket, pakket og sendt, så oppdaterer vi ERP, fakturerer ordren og sender elektronisk faktura til kunden.

All administrativ jobb er automatisert, og den fysiske varehåndteringen er effektivisert med gode verktøy.

Interessant? Kontakt oss – vi hjelper deg!

Ikke online til enhver tid?


Du tenker kanskje at du er «online» bestandig? Erfaring viser at det ikke alltid er god og stabil dekning der jobben skal gjøres. Ute på et lager eller i en butikk med hyller av stål og vegger av betong, i en trang dal eller på en gård på bygda kan det være dekningshull. Vi har tenkt at det er viktig å få jobben gjort uten å være avhengig av nett.

bizClick mobile sales er en online-offline løsning. Brukeren synkroniserer selv alle- eller utvalgte dataregistre i app’en. Man kan f.eks hente alle oppdaterte date fra ERP på morgenen. Utover dagen kan man enkelt oppdatere lagerstatus og sende inn ordre med jevne mellomrom, når man er på nett. Dette reduserer selvsagt datatrafikk, men først og fremst sørger det for at løsningen responderer raskt for brukerne og at man får gjort det man skal uansett hvor man er.