Ledig stilling – Integrasjonskonsulent

Prosessforståelse og god teknisk innsikt? Da kan du være vår nye integrasjonskonsulent!

Som konsulent vil du være en del av vårt integrasjons-team og ha mye kundekontakt. Teknisk implementering av integrasjoner mellom våre kunders ERP-system og en rekke ulike systemer og tjenester vil være en stor del av din hverdag.

Som medarbeider i integrasjons-teamet jobber du i tett dialog med kunden og setter deg godt inn i kundens prosesser, samtidig som du implementerer løsninger på et dypt teknisk nivå. I tillegg til installasjon og konfigurasjon må du kunne gjøre enkel koding for å manipulere på integrasjoner, skrive noe SQL, forstå ulike API’er og integrasjonsgrensesnitt, behandle XML og andre strukturerte filer i våre verktøy.

 

Ønskede kvalifikasjoner:

  • Erfaring som teknisk ERP-konsulent eller utvikler. Alternativt er du relativt nyutdannet på høyskolenivå, med gode resultater, god forretningsforståelse og stor læringsvilje.
  • Generelt god system- og prosessforståelse.
  • Du er strukturert og kommuniserer godt både muntlig og skriftlig. Norsk og engelsk.
  • Teknisk kunnskap innenfor noen av følgende områder: Databaser, REST-API’er, programmering, server og infrastruktur, skyløsninger, integrasjon, filbehandling, EDI.
  • Høgskoleutdanning eller relevant arbeidserfaring

 

Hvem er du?

Du er nysgjerrig og interessert i ny teknologi, men er mest opptatt av hva som skaper verdi for kunden. Du har evnen til å sette deg raskt inn i og forstå komplekse problemstillinger og blir motivert av å løse dem. Du er strukturert og kan jobbe selvstendig. Du liker å ha dialog med mennesker og ønsker å skape gode resultater sammen med andre.

Hva kan vi tilby deg?

Hos oss venter varierte arbeidsoppgaver i et selskap som er i stadig utvikling og vekst. Vi er stolte av være et sterkt fagmiljø som leverer avanserte løsninger til spennende kunder. Det gjør at du får spennende utfordringer og kan utvikle deg! Samtidig er vi ikke større enn at alle brikker er viktige, alle må hjelpe hverandre og beslutningsveiene er korte.

Vi vet at trivsel har stor betydning for prestasjonene for den enkelte og for oss som firma. Derfor ser vi frem til en tid etter Covid-19 hvor vi igjen kan gjøre sosiale ting sammen!

Vi er fleksible med hensyn til arbeidstid og hjemmekontor. Ved å jobbe i Fredrikstad, med nærhet til sentrum, er det kort avstand til alt en by i vekst har å by på. Vi er for øvrig fleksible med tanke på bruk av hjemmekontor når det er hensiktsmessig.

 

Rekrutteringsprosessen administreres av Azets People og av hensyn til GDPR må alle kandidater søke via kandidatportalen. Der kan du raskt registrere dine kontaktopplysninger og laste opp din CV og motivasjonsbrev. Ved spørsmål kan ansvarlig rekrutterer: camilla.bakker@azets.com kontaktes. Eller du kan ringe daglig leder Morten Pettersen på mob.

Søknad med henvisning til hvilken stilling du søker, og en CV som viser oversikt over dine kompetanseområder kan lastes opp som vedlegg straks du har registrert en profil med kontaktopplysninger.

 

Søknad sendes inn her

Søknadsfrist: 15. april