Webportal med automatisert medlemsavregning

Interflora Norge

I Interflora Norges nye medlemsportal kjøres automatisk avregning for mer enn 400 kjedebutikker hver måned.

Avregningsgrunnlaget hentes fra formidlingssystemet. Et stort regelverk i portalen sørger for at en kompleks avregningsprosess er 100 % automatisert. I portalen er fakturagrunnlag og en rekke detaljerte bilag og rapporter klare umiddelbart etter månedsslutt. Alle medlemmene har i tillegg full oversikt over leverandørbonus, nøkkeltall for benchmarking med mer.

Webportalen er integrert med kjedens formidlings-, CRM- og fakturasystem.

 

Løsningen

  • Portal for kjedekontor og over 400 butikker
  • Automatisert månedsavregning
  • Automatisk fakturering og rapportering
  • Integrasjon med kjedens sentrale systemer
  • EHF-fakturaløsning

 

Vi ønsket en fornyelse og oppdatering av et gammelt system, og var ikke i tvil om at IntegrasjonsPartner skulle gjøre jobben sammen med oss. IntegrasjonsPartner forstår våre behov og de komplekse utfordringene i vår kjededrift. Samarbeidet er tett, konstruktivt og problemfritt. De er løsningsorienterte og er en god sparringspartner for Interflora Norge.

Ann-Mari Bærvahr, Økonomisjef i Interflora Norge SA

 

Om Interflora Norge SA

Verdens største og eldste blomsterorganisasjon. Over 55.000 blomsterbutikker i ca. 140 land leverer ca. 32 mill. blomsterhilsener hvert år. Ca. 400 butikker i Norge. Interflora er eiet av medlemmene slik at butikkene selv bestemmer hvordan kjeden skal drives.

Se hjemmesider

Kontakt meg, så hjelper jeg deg med å finne riktig løsning til ditt prosjekt


Alice Grårud

Produktchef Webbhandel
Telefon: 95 76 91 70
E-post: Send epost