I Interflora Norges nye medlemsportal kjøres automatisk avregning for mer enn 400 kjedebutikker hver måned.
Avregningsgrunnlaget hentes fra formidlingssystemet. Et stort regelverk i portalen sørger for at en kompleks automatisert medlemsavregning er 100 % automatisert. I portalen er fakturagrunnlag og en rekke detaljerte bilag og rapporter klare umiddelbart etter månedsslutt. Alle medlemmene har i tillegg full oversikt over leverandørbonus, nøkkeltall for benchmarking med mer.
Webportalen er integrert med kjedens formidlings-, CRM- og fakturasystem.
Løsningen
- Portal for kjedekontor og over 400 butikker
- Automatisert månedsavregning
- Automatisk fakturering og rapportering
- Integrasjon med kjedens sentrale systemer
- EHF-fakturaløsning
Vi ønsket en fornyelse og oppdatering av et gammelt system, og var ikke i tvil om at IntegrasjonsPartner skulle gjøre jobben sammen med oss. IntegrasjonsPartner forstår våre behov og de komplekse utfordringene i vår kjededrift. Samarbeidet er tett, konstruktivt og problemfritt. De er løsningsorienterte og er en god sparringspartner for Interflora Norge.
Ann-Mari Bærvahr, Økonomisjef i Interflora Norge SA
Om Interflora Norge SA
Verdens største og eldste blomsterorganisasjon. Over 55.000 blomsterbutikker i ca. 140 land leverer ca. 32 mill. blomsterhilsener hvert år. Ca. 400 butikker i Norge. Interflora er eiet av medlemmene slik at butikkene selv bestemmer hvordan kjeden skal drives.