Når ordre plukkes og varer mottas eller flyttes, så oppdateres forretningssystemet automatisk uten dobbeltregistrering eller unødvendig papirbruk.
- Bedre kontroll på lageret når alle lagerbevegelser registreres digitalt
- Redusert antall feilplukk, færre reklamasjoner og mer fornøyde kunder
- Redusert tidsforbruk ved ordrebehandling, varemottak og legertelling
- Bedre oversikt og bedre utnyttelse av lagerplassen
- Moderne, digitale arbeidsverktøy gjør hverdagen mer interessant for de ansatte
Våre kunder sier at de håndterer større volum, plukker raskere, utnytter lagerplassen bedre og har bedre oversikt og kontroll med bizClick logistics.
Tid spart – penger tjent!
Se hva noen av kundene våre sier om løsningene vi har levert
- Haucon som bruker bizClick logistics både på lager og egentransport
- Berika som har effektivisert arbeidshverdagen både med webportal, EDI og WMS
- Flemming Egg som har fått på plass pakkseddel nivå 3 til dagligvarebransjen