Arkiver: Kundehistorier

Kundehistorier

Full trykk i integrasjonene

AVA of Norway lager innovative og brukervennlige høytrykkspylere med lang garanti som stadig vinner forbrukertester! Med lenger levetid og stillegående produkter, dekker det brede produktutvalget fra AVA of Norway alle vaskebehov fra lett vask til de groveste jobbene! Målet til AVA of Norway er å utvikle høytrykkspylere videre og gjøre det enklere og mer gøy å vaske.

AVA of Norway har ambisjoner om økt salg og å selge sine høytrykkspylere også i markeder utover Norges grenser. AVA of Norway benytter Rambase som ERP-system og da AVA of Norway tok kontakt med IntegrasjonsPartner i 2022 hadde de utfordringer med manuelle og tungvinte prosesser, tidkrevende oppfølginger og få standardiserte systemintegrasjoner.

«Som en hurtigvoksende virksomhet med et omfattende kundenettverk, tredjepartslagre og løsninger, ble det klart for oss i AVA of Norway at manuelle prosesser og begrenset systemintegrasjon ikke var bærekraftig på lang sikt. Vi bestemte oss derfor å inngå partnerskap med en leverandør som kunne dekke alle våre EDI- og integrasjonsbehov.»

Mariell Gildrenes, Head of Customer Success


I tillegg til at integrasjonsløsning måtte dekke alle kunde-, leverandør- og systembehov, var det også viktig med en integrasjonsplattform som ga AVA of Norway innsikt i all datautveksling, samt en løsning som også skalerte økonomisk. Valget falt derfor på eSENTRAL Cloud, og nå tre år etter oppstart omfatter løsningen blant annet følgende EDI- og integrasjonsløsninger mot ERP-systemet Rambase:

  • EDI mot kunder, i Norge og Europa for øvrig.
  • Integrasjoner mot tredjepartslager i Norge, Tyskland og Storbritannia.
  • Integrasjoner mot netthandelsplattformer, først Crystallize og deretter Shopify.
  • Integrasjoner mot eBay og Amazon er påbegynt.

Forbedringer og resultater AVA of Norway har oppnådd etter implementeringen av eSENTRAL Cloud med EDI og integrasjoner mot Rambase:

  • Redusert tidsbruk på manuelle prosesser.
  • Økt nøyaktighet og færre feil i ordrebehandling.
  • Bedre innsikt i dataflyten.
  • Rask oversikt over ordre som feiler og hvorfor de feiler.
  • Økt effektivitet og kostnadsbesparelser.
  • Bedre kundeservice.
  • Raskere leveranser og fåtall av feilsendte varer.

AVA of Norway bruker Portalen i eSENTRAL Cloud aktivt. Her finnes oversikt over alle integrasjoner og EDI, og gir raskt innsyn. I tillegg får AVA of Norway varsler fra eSENTRAL Cloud ved eventuelle mangler eller feil i EDI-filene, osv.

«Å jobbe med Rambase kan være utfordrende, og integrasjon til andre systemer er tidkrevende og vanskelig. Med eSENTRAL har vi et pålitelig, lett utvidbart og nesten plug-and-play-system som gjør nye integrasjoner langt enklere og kostnadseffektive. Hver integrasjon utført av IntegrasjonsPartner har vist seg å være robust, og vi anser dem som en veldig god samarbeidspartner!»

Mariell Gildrenes, Head of Customer Success

Triple-S sparer tid med eSENTRAL

Triple-S bilde som viser en fremstilling av integrasjoner og Automasjoner

Automatisering med eSENTRAL Professional
Med over 30 års erfaring innen operasjonell teknologi (OT) leverer Triple-S innovative løsninger innen automatisering, OT-datasikkerhet, robotisering og IoT. Selskapet kombinerer ekspertise med verdensledende teknologi for å skape bærekraftig utvikling i industri og offentlig sektor.

Automatisering av manuelle oppgaver
Triple-S møtte økende utfordringer med tidkrevende, manuelle rutiner for innkjøp, fakturamatching og vare- og prisimport i Visma Business. Behovet for en fremtidsrettet, automatisert løsning var tydelig for å redusere kostnader og håndtere fremtidige krav.

Effektivisering med eSENTRAL
Integrasjonspartner implementerte eSENTRAL Professional, som automatiserte hele dataflyten:

  • Vare- og prisimport
  • EDI-innkjøpsordre og -ordrebekreftelse
  • Automatisk fakturamatch mot innkjøpsordrer

Med eSENTRAL Professional får Triple-S full kontroll over prosessene, mens Visma Business gir oversikt over økonomiske transaksjoner. Sammen har systemene eliminert tidstyver og skapt sømløs EDI-samhandling.

Ifølge Kristoffer Sveen, SCM/Kvalitetsansvarlig i Triple-S AS har samarbeidet vært en suksess:

“Vi har fått en løsning som effektiviserer hverdagen vår og håndterer fremtidige krav. Integrasjonspartner forsto våre behov og leverte en løsning som fungerer akkurat som planlagt.”

 

Samarbeid for suksess
Løsningen ble levert i tett samarbeid med Visma-forhandler Amesto Solutions AS. Med eSENTRAL Professional er Triple-S bedre rustet for fremtidige krav og kan møte økende etterspørsel i bransjen.

Automagisk dataflyt for effektive kundeordrer

Varmepumpe i vinterlandskap

Varmepumpeservice, etablert i 2006, er en av Norges ledende leverandører av varmepumper og offisiell distributør for merker som Mitsubishi Electric, Toshiba, Midea og Panasonic. Med et nettverk av over 200 forhandlere over hele landet, er selskapet spesialister på installasjon og service, og møter kunders høye krav til nøyaktighet og effektivitet. For å håndtere dette har de valgt å automatisere sine ordreprosesser ved hjelp av eSENTRAL fra IntegrasjonsPartner.

Utfordringen

Varmepumpeservice hadde behov for fleksibel EDI-løsning som kunne håndtere både inngående ordre og utgående ordrebekreftelser via meldingsnettverk, etter krav fra kunde. Spesifikasjonene fra kunden var basert på EDIFACT-formatet, et internasjonalt standardformat for elektronisk datautveksling. En slik EDI-løsning sørger for ordrene kommer automatisk inn i ERP-systemet Visma Global. Dette sparer unødvendig tidsbruk og reduserer risiko for feiltasting.

Vi trengte en løsning som kunne håndtere vår kundes spesifikasjoner uten å skape merarbeid internt. Med IntegrasjonsPartner har vi fått en partner som forsto våre behov og tilpasset løsningen til våre behov. EDI-løsningen fungerer utmerket, og de få gangene det har oppstått noe, har support raskt bistått og fikset det. Vi er veldig fornøyde, sier Per Ove Utgård, daglig leder i Varmepumpeservice.

 

Løsningen og resultatet

Integrasjonspartner leverte en skreddersydd eSENTRAL-løsning som oppfyller kundekravene og EDI-spesifikasjonen basert på EDIFACT-formatet. Løsningen automatiserer hele prosessen, slik at Varmepumpeservice nå kan motta ordrer og sende ordrebekreftelser direkte fra Visma Global uten manuelle steg. Dette sikrer at alle ordrer behandles korrekt, og gir samtidig full oversikt i Portalen over status og historikk for alle kundeinteraksjoner. Løsningen ble levert i meget godt samarbeid med Visma-forhandleren Proplan.

Vil du oppnå sømløs og effektiv dataflyt i dine ordreprosesser?

Opplev hvordan eSENTRAL kan automatisere komplekse ordreprosesser og sikre nøyaktighet og effektivitet, slik Varmepumpeservice har gjort. Ta kontakt med oss for å lære hvordan vår EDI-løsning, kan frigjøre ressurser og minimere feil i din bedrift.

Snakk med oss for en uforpliktende samtale om hvordan vi kan hjelpe din bedrift å få mer tid til kjernevirksomheten!

Stålkontroll med eSENTRAL Cloud

Sømløs håndtering av kunde-EDI

Stålprofil Sør er en ledende grossist, forhandler og produsent av ventilasjons- og stålprodukter. Stålprofil Sør leverer produkter til både små og store prosjekter og er en totalleverandør til blikkenslagere, ventilasjonsvirksomheter og entreprenører. Deres brede sortiment omfatter alt fra ventilasjonssystemer til isolasjon og takrenner.

Utfordringen

Stålprofil Sør opplever økende etterspørsel. For å håndtere EDI-krav fra kunder har Stålprofil Sør valgt å automatisere EDI-flyten med bruk av eSENTRAL Cloud, levert av IntegrasjonsPartner. Løsningen omfatter blant annet vare- og prisfiler, rabattfiler samt utgående fakturaer i EFO/NELFO 4.0-formater som sømløst overføres mellom Stålprofil Sør og kunde.

Med økende kompleksitet rundt elektronisk dokumentutveksling trengte Stålprofil Sør en fremtidssikker løsning som kunne tilpasses både dagens ERP-system, Visma.net, og spesifikke kundekrav.

Løsningen

Gjennom implementeringen av eSENTRAL Cloud kan Stålprofil Sør nå håndtere hele dataflyten automatisk, fra generering av rabattfiler og oppdatering av prisfiler til sending av utgående fakturaer. Visma.net gir full kontroll over alle økonomiske transaksjoner, mens eSENTRAL Cloud sørger for sømløs EDI-kommunikasjon.

Vi trengte en løsning som kunne møte våre eksisterende kunders behov og samtidig være fleksibel nok til å håndtere fremtidige utvidelser. Integrasjonspartner forsto våre utfordringer og prosjektet gikk veldig fint. Vi ble meget godt ivaretatt med god informasjon underveis. Alt fungerer som tiltenkt og EDI-kunden vår er fornøyd, sier Mads Jørgensen, ansvarlig for salg og innkjøp, i Stålprofil Sør.

 

Fremtidsrettet løsning

Løsningen ble levert i meget godt samarbeid med Visma-forhandleren Proplan. Med eSENTRAL Cloud på plass står Stålprofil Sør sterkere rustet til å håndtere EDI mot flere kunder og andre integrasjoner for å møte de stadig økende etterspørsler og krav i bransjen.

 

Tett samarbeid om skreddersydd lagerstyring

Presset på lagre over hele Norge om krav til effektivisering krever en lagerløsning med tilpasningsmuligheter. Hos IntegrasjonsPartner har vi fokus på å utvikle løsninger som ikke bare oppfyller våre kunders behov, men som også hjelper dem med å optimalisere arbeidsprosessene. Et godt eksempel er samarbeidet med Norlux, hvor vi tilpasset lagerløsningen bizClick etter Norlux sine behov.

 

Omvisning hos Norlux i Sandefjord

Lager og flotte lokaler. Norlux er en markant leverandør av belysning i Norge.


Kundens utfordringer

Norlux, en av Norges ledende leverandører innen belysningsprodukter, sto overfor utfordringer knyttet til lagerstyringen. Med et stadig økende produktsortiment og høye krav til leveringspresisjon, trengte de en mer fleksibel og automatisert løsning for å håndtere lagerbeholdningen effektivt. Logistikksjef i Norlux, Kristian T. Kristiansen, hadde et klart ønske om bedre oversikt og kontroll over lageret.

 

Samarbeidet – Fra behov til løsning

Vi startet med en grundig kartlegging av Norlux sine eksisterende arbeidsprosesser og utfordringer og i tett samarbeid tett med Kristian og hans team identifiserte vi ulike behov og målsettinger. Innsikten vi fikk hjalp oss å tilpasse bizClick for å møte deres unike krav og ønsker og vi implementerte funksjoner som sanntidsoversikt over lagerbeholdning, automatiserte ordreprosesser, og integrasjon med deres eksisterende ERP-system. Norlux kunne nå redusere antall manuelle oppgaver og samtidig oppleve en mer nøyaktig lagerstyring.

Logistikksjef Kristian T. Kristiansen viser og forklarer ulike prosesser ved lageret til Norlux


Samarbeid som gir resultater

Implementeringen av bizClick har hatt en betydelig positiv effekt på Norlux sin lagerhverdag. Med økt automatisering og bedre oversikt har de klart å redusere feilplukk, effektivisere plukketiden og forbedre leveringspresisjonen til sine kunder. Kristian T. Kristiansen forteller at samarbeidet med IntegrasjonsPartner har vært avgjørende for å oppnå disse resultatene, og ser frem til videre samarbeid for å finjustere løsningen etter hvert som behovene deres utvikler seg.

Vårt samarbeid med Norlux viser viktigheten av tett dialog med kunden. Ved å forstå kundens unike behov, og ved å være fleksible og lydhøre gjennom hele prosessen, sikrer vi at løsningen møter kundens forventninger. Dette er kjernen i måten vi jobber på i IntegrasjonsPartner – å levere skreddersydde løsninger som gir reell verdi for våre kunder.

Hør Kristian fortelle om samarbeidet med IntegrasjonsPartner i videoen under.

bizCube i full blomst hos Berika!

bilde av kylling

Vi har levert bizCube webportal for slakteoppgjør med rapportering til Mattilsynet for Berika – Ytterøy. Stor stas å kunne bidra til forenkling og effektivisering i deres travle arbeidshverdag.

Berika utvikler og skaper vekst for merkevarer innen dagligvare, storhusholdning, netthandel og industri. Med produkter som kylling, plantebasert mat og andre kjøttprodukter, har Berika fokus på bærekraft, dyrevelferd og gode produksjonsmetoder. Berika kombinerer erfaring og innovasjon for å levere høykvalitetsprodukter, noe som gjør dem til en pålitelig partner i bransjen.

Nytt system for dyrehelseregistrering og slakteoppgjør har bidratt til å forenkle og redusere risiko i et viktig område for oss. IntegrasjonsPartner AS har bidratt godt og konstruktivt i prosessen. Vi er veldig fornøyd med leveransen.

— Vidar Ansnes, Økonomi- og administrasjonssjef, Berika AS

berika logo

Eiendomsforvalterens våte drøm

Oslo Skyline

Fazile er systemet som gir eiendomsforvaltere full oversikt over sin eiendomsportefølje. Via Fazile kan eiendomsforvalterne organisere og fakturere sine leietagere for ulike tjenester relatert til eiendommene sine. Systemet i seg selv gir mange fordeler, men det er først med eSENTRAL fra IntegrasjonsPartner man virkelig kan se effektiviteten og verdiskapingen blomstre.

Anders Pedersen, konsulent i IntegrasjonsPartner, har hatt hovedansvaret for implementering, oppsett og testing av eSENTRAL mellom Fazile og eiendomsforvalternes ERP-systemer.

Samarbeidet med Fazile, har vært meget bra gjennom hele prosessen. Vi har slått sammen ekspertisen de har fra eiendomsbransjen med vår ekspertise om EDI og ERP-systemer, og laget en løsning som nå er integrert mot syv forskjellige ERP-systemer. Det har også vært et viktig element for Fazile at onboarding av nye eiendomsselskaper går raskt, uavhengig av hvilket ERP-system eiendomsforvalterene benytter. Gjennom tett samarbeid og god dialog har vi kommet frem til en løsning som gir eiendomsbransjen mulighet til å være så effektiv som overhodet mulig. Det bør også nevnes at folkene i Fazile er svært kunnskapsrike og ikke minst veldig hyggelige å samarbeide med.

For Fazile sin del har samarbeidet med IntegrasjonsPartner ført til mer enn ønskede resultater.

— Vi var ute etter et system, som fra Fazile, kunne overføre fakturagrunnlagene på en effektiv og sikker måte til våre kunder, slik at våre kunder på sin side kunne fakturere sine leietakere så effektivt som mulig. Dette opplevde vi som utfordrende med alle de ulike økonomisystemene som våre kunder benytter. Visma Business, Visma.net Tripletex, 24SevenOffice, PowerOffice, Microsoft Dynamics 365 Business Central og Microsoft Dynamics For Finance & Operations for å nevne noen. Integrasjoner er komplekst og tidkrevende. Noen vil at det skal automatisk opprettes en ordre, mens andre ønsker at det opprettes en faktura. Med IntegrasjonsPartner og eSENTRAL Cloud har vi fått en fleksibel løsning som understøtter våre prosesser. Stabil, pålitelig og effektiv — en virkelig tidssparer som gjør at vi kan bruke tid på utvikling av vår egen programvareløsning og annen verdiskaping. I tillegg har samarbeidet med Anders og resten av gruppa hos IntegrasjonsPartner fungert strålende. Håndteringen av forespørsler og justeringer skjer raskt og problemfritt, sier en fornøyd Lars Olav Gaden i Fazile.

Fullt innsyn i Portalen!

IntegrasjonsPartner hjelper kundene å jobbe smartere og redusere kostnader med bruk av skytjenester. Vår egenutviklede Portal er en del av dette tjenestetilbudet. Her får man en oversikt over integrasjoner, utvekslingspartnerne og jobbene som håndteres av eSENTRAL Cloud. Tjenesten er i stadig utvikling, men inneholder i dag viktige og gjennomprøvde funksjoner og fungerer også som et analyse- og prosesstyringsverktøy som gir Fazile innsyn i alle kundeintegrasjoner.

At IntegrasjonsPartner kunne levere en fleksibel, sikker og stabil skybasert integrasjonsløsning, og hvor leveranser kan gjøres i raskt tempo, var avgjørende for valget av samarbeidspartner, forteller Lars Olav Gaden. Vi ser tydelig besparelsene, samtidig som vi allikevel får tilgang til avansert overvåking og varslinger.

Å satse fremover med smarte digitale skyløsninger er en investering. Fazile, er bare en av flere samarbeidspartnere som opplever en ny effektiv hverdag etter å ha inngått samarbeid med IntegrasjonsPartner. Derfor er vi trygge på vår påstand om at våre løsninger fører til tid spart, penger tjent.

Full flyt med eSENTRAL for Beauty Import

Bilde av dame som sminker seg foran speil

Haugesunds eldste bedrift, Beauty Import AS ser fremover og fornyer forretningsdriften kraftig med moderne, integrerte og digitale løsninger for mer effektiv forretningsdrift.

Samarbeidet med IntegrasjonsPartner og Proplan har vært en avgjørende for å møte våre kunders stadig økende krav. Visma.net integrert med eSENTRAL har ikke bare effektivisert våre interne prosesser, men har også styrket vårt forhold til viktige partnere som blant andre Cubus. Vi er svært fornøyde med resultatene av dette prosjektet og ser frem til fremtidig samarbeid med IntegrasjonsPartner og Proplan.» — Arne Kongshavn, Daglig leder

 

Sterkt samarbeid

I samarbeid med Proplan implementerte vi eSENTRAL Cloud og skreddersydde integrasjonene for å håndtere kravene fra storkunden Cubus om bruk av EDI for å optimalisere forsyningskjeden og tilpasse ordreprosessen. I forkant hadde Beauty Import allerede besluttet å implementere Visma.net ERP for å optimalisere egen forretningsdrift. Resultatene av lot ikke vente på seg. Mer nøyaktig ordrehåndtering, merkbar økt kundetilfredshet, samt raskere og mer nøyaktig leveranser var resultatet.

 

Samarbeidet med Proplan viser suksessen av et strategisk partnerskap og hvordan teknologiske løsninger integrert med eSENTRAL Cloud skaper økt effektivitet, høyere datakvalitet og økt merverdi for bedrifter i dagens komplekse forretningsmiljø.

Ivaretar offentlige leveransekrav

Daniel Sønsterud Kristiansen, Økonomi- og HR-sjef

Daniel Sønsterud Kristiansen, Økonomi- og HR-sjef

Løsningene fra IntegrasjonsPartner gjør ikke bare at vi kan levere i henhold til krav fra offentlige kunder, men sørger også for å effektivisere våre interne prosesser og styrker vår evne til å levere våre produkter på en rask og nøyaktig måte.

 

Vi er svært fornøyde og kan gi de vår beste anbefaling.

 

DMedical – Omsorg, Helse & Miljø

DMedical ble stiftet i 2005 og er en betydelig leverandør innenfor flere områder i helsemarkedet; blant annet hygiene, operasjon, avfallshåndtering og rehabiliterende behandling. Selskapet samarbeider også aktivt med Otivio og produktet FlowOx™, en revolusjonerende løsning for hjemmebehandling av ben og føtter med redusert perifer mikrosirkulasjon.

eSENTRAL i skyen for enklere ordrehåndtering

For å imøtekomme krav fra sine kunder og for å optimalisere forsyningskjeden, har DMedical tatt i bruk eSENTRAL Cloud for EDI. EDI-formatene som benyttes er EHF (Peppol). eSENTRAL Cloud gjør det mulig for DMedical å sende EHF-katalog med informasjon om alle sine produkter til sine kunder. Noe som gjør det enklere for kundene å bestille varer. eSENTRAL Cloud sørger også for å motta EHF-ordre automatisk inn i Visma.net og sende ordrebekreftelse tilbake til kundene.

bizClick logistics for effektiv lagerhåndtering

Ved å benytte bizClick logistics optimaliserer DMedical lagerhåndteringen gjennom mer effektiv plukking og pakking, varemottak og telling. Ordrene blir overført til lageroperatørens nettbrett for plukking av varer og vareplukket ferdigmeldes automatisk tilbake til Visma.net.

Fordelene med eSENTRAL og bizClick logistics, i tillegg til at man imøtekommer krav fra offentlige kunder, som DMedical får:

· Automatisering og effektivisering: Reduserer manuell inntasting av data og øker effektiviteten ved å automatisere forretningsprosesser. Reduserer tiden brukt på ordre- og lagerhåndtering, slik at tid spares og sørger for raskere levering.

· Pålitelighet og nøyaktighet: Sikrer nøyaktig og pålitelig datautveksling, noe som reduserer risikoen man ofte ser ved manuell feilinntasting og ditto feilsendinger av varer.

· Sporing og siktbarhet: Gir økt sporings- og synlighetsfunksjonalitet gjennom hele forsyningskjeden.

· Skalerbarhet: Tilpasser seg varierende behov og gir muligheter for fremtidig utvidelse. eSENTRAL håndterer enkelt økende ordreinngang. bizClick logistics er enkelt og intuitivt å lære seg. Dette gjør det enkelt å overlate løsningen til andre, for eksempel i sommerferier og ved sykdom.

EDI-løsning i SAP Business One

Askøy Murerverktøy er en ledende importør og grossist av kvalitetsverktøy, tilbehør og maskiner til mur og flis.

Sortimentet er en blanding av sterke europeiske merkevarer som bl.a. Raimondi, Collomix, Sigma, Progress Profiles, Rokamat, Kapriol, Pica og Pavan, samt egne merkevarer som Tetti våtromssystem, Bosun, Dustec og Strong.

Produktene selges gjennom flisebutikker, byggevare, steinsentre og spesialbutikker over hele Norge. Alt salg går via forhandlere, det selges ikke direkte til utførende firma eller private.

Askøy Murerverktøy har benyttet eSENTRAL  som integrasjonsplattform siden 2016.

Via EDI-utveksling effektiviserer selskapet handelsprosessen med flere av sine kunder.

 

Askøy Murerverktøy benytter SAP Business One som ERP-system og her gjøres all ordrehåndtering. eSENTRAL konverterer kundeordrene i NeB-format (Nordic eBuilding) til et format som gjør at ordrene kan leses automatisk inn i SAP. På samme måte konverterer eSENTRAL ordrebekreftelse og faktura fra SAP til NeB-format. EDI-meldingene blir mottatt og sendt via et meldingsnettverk for EDI. EDI-formatet NeB er godt etablert innen byggevarebransjen.

Med et felles bransjeformat på EDI, vil aktørene i bransjen raskere og enklere bli i stand til å implementere elektronisk samhandling med sine handelspartnere. Både hos leverandører og kunder vil arbeidet med etablering og drift bli mer effektivt.

Siden alle ordrer blir opprettet automatisk i SAP Business One, betyr en EDI-løsning mye spart tid i ordrehåndtering. I tillegg til effektivisering, betyr også en slik EDI-løsning færre feilregistrerte- og feilsendte ordre. Det er høye kostnader knyttet til feilsendte varer, så alt i alt reduserer man mye kostnader med bruk av EDI og eSENTRAL.

Askøy Murerverktøy er glade for at de valgte å IntegrasjonsPartner som EDI-leverandør:

Vi er svært fornøyde med hvordan IntegrasjonsPartner har bidratt til effektive handelsprosesser med våre kunder!
Vi vil absolutt anbefale andre å velge IntegrasjonsPartner.

Elin Heggland, Daglig leder

 

Om Askøy Murerverktøy

Målet er å være en foretrukken leverandør av verktøy og tilbehør relatert til mur, flis og våtrom. Et bredt sortiment av kvalitetsprodukter, god produktkunnskap, tett, rask og god oppfølgning av kunder, rask pakking og levering er noen av de viktigste pilarene i virksomheten.
Askøy Murerverktøy er lokalisert i eget bygg i Storebotn på Askøy utenfor Bergen og har vokst til 20 ansatte.

 

Les mer om Askøy Murerverktøy her: www.askmur.no