bizClick
bizClick er et lagerstyringssystem (Warehouse Management System, WMS) som gjennom en integrasjon til bedriftens forretningssystem, effektiviserer alle oppgavene på lageret og gir full kontroll.
bizClick utvikles i Norge, i tett dialog med våre kunder. Med moderne mobilteknologi, over 25 års erfaring med EDI og ERP-integrasjoner samt kort avstand mellom brukerne og utviklingsmiljøet, leverer vi en løsning som er godt tilpasset kundenes behov.
bizClick er et fleksibelt og skalerbart system som kan passe både for små og store organisasjoner. Løsningen leveres i tett integrasjon med eSENTRAL og vil installeres lokalt i kundens datasenter eller leveres som en skytjeneste.
Lageroperatørene arbeider på nettbrett som kommuniserer trådløst med ERP via integrasjonmotoren. Her velger de om de skal utføre varemottak, plukk, pakk eller telling. Oppgavene blir overført automatisk fra ERP-systemet til nettbrettet. Lageroperatøren velger kun neste oppgave og nettbrettet forteller hva som skal gjøres. For dem som ønsker at lagersjefen skal kontrollere, prioritere eller planlegge deler av arbeidet manuelt har bizClick en administrasjonsløsing som kan benyttes.
bizClick er et lageradministrasjonssystem knyttet opp imot ERP-systemet. bizClick tilfører derfor mye logistikkfunksjonalitet til ERP-systemet uten å overstyre ERP-systemet og leveres med følgende funksjonalitet:
- En robust og fleksibel integrasjonsplattform for kobling mot ERP-systemet
- En avansert planlegger med kontrollfunksjoner og effektivitetsrapporter for lageransvarlig
- En brukervennlig og moderne app på nettbrett for lageroperatøren
- Funksjoner for varemottak, (sam)plukk, (sam)pakk, leveranse, distribusjon, lagerjustering, lageroverføring, og lagertelling
- Eget systemoppsett (regelverk) for å kunne optimalisere hele prosessen: sortering, gruppering, sammenslåing, prioritering og tildeling