Arkiver: Kundehistorier

Kundehistorier

Mer nøyaktighet, oversikt og tid spart med bizClick logistics

Run og IntegrasjonsPartner begynte samarbeidet i 2017 og IntegrasjonsPartner bistår Run i hovedsak med 2 tjenester:

Det ene er EDI hvor integrasjonsplattformen eSENTRAL utveksler EDI-meldinger med Runs kunder i sportsbransjen via Btwentyfour.

Det andre er bruk av bizClick logistics for mer effektiv lager- og logistikkhåndtering. Run har nå 2 lager på Hamar og har i tillegg et tredjepartslager i Sverige hvor bizClick logistics benyttes. eSENTRAL er viktig også i denne løsningen med tanke på automatisering av oppgaver og integrasjon mot Visma Global.

 

Plukket manuelt etter papirlister

På spørsmål om behovet kunden hadde før de gikk inn i et samarbeid med oss, svarer Cheif Administrator, Cecilie, «vi drev på gamlemåten og plukket manuelt etter papirlister. Vi hadde behov for mer nøyaktighet og å få effektivisert hele prosessen. I tillegg har vi et 3. partslager i Sverige som det var nødvendig å finne en god løsning på ift. kommunikasjon mellom vårt og deres system. IntegrasjonsPartner ble valg på bakgrunn av anbefaling fra annen IT-leverandør.»

«Vi er godt fornøyde! Vi har underveis støtt på behov for egne tilpassede løsninger og da har IntegrasjonsPartners utviklere hjulpet oss med dette. Det meste kan løses!

 

Å få på plass en elektronisk løsning som bizClick har redusert avvik på lageret, forenklet og effektivisert hele prosessen fra ordren sendes over til lageret, plukkes og til slutt er klargjort for fakturering. Kort oppsummert gir bizClick oss mer nøyaktighet, oversikt og sparer oss for tid.»

 

Cecilie Stien, Cheif Administrator Run AS

 

Løsningen:

  • EDI med integrasjonsplatformen eSENTRAL.
  • Lager- og logistikkhåndtering med bizClick logistics.

 

Om Run

Run er distributør av det franske joggeskomerket Hoka i Norge, Sverige og Island, og har i de senere år opplevd en eventyrlig vekst. Hoka-skoene har blitt svært populære både blant idrettsutøvere og oss andre som bare trimmer. I tillegg selger også Run ernæringsdrikken Maurten. Selskapet ble etablert i 2013 og holder til på Hamar.

 

Mer informasjon se Run.no

Papirløs logistikk og sporing på all transport

I begynnelsen av 2020 byttet Loe Rørprodukter ut en rekke regneark, manuelle rutiner og dobbeltregistrering med et nytt produksjons- og logistikksystem. Selskapet valgte MPS-system fra MyProduction og bizClick logistics fra IntegrasjonsPartner for å håndtere lageret.

Systemet omhandler hele virksomheten, inkludert transport. Integrasjonsplattformen eSENTRAL sørger for en effektiv dataflyt mellom systemene.

«I det nye systemet er grunntanken at man skal skrive ting inn i systemet én gang, så følger det med hele veien gjennom», sier Kay Lien hos Loe Rørprodukter. – En sammenhengende flyt fra tilbud og helt frem til kummer og rør leveres til kunden i ei grøft og deretter faktureres.

Integrasjon med Evatic

IntegrasjonsPartner har vært partner med Asolvi siden 2020 og tilbyr integrasjoner mellom Evatic og kunders ERP-systemer. I standard oppsett overføres grunndata sømløst fra ERP-systemet til Evatic og ordrer blir overført fra Evatic til ERP-systemet. Dette reduserer antall punchefeil og sparer kunder mye tid og penger. Løsningen leveres med overvåking og avviksvarsling og kan leveres lokalt installert og som en skytjeneste.

 

Integrasjon mellom Evatic og ERP-systemem. Grafisk modell.

 

Den første integrasjonsløsningen Nerliens Meszansky hadde var filbasert og langsom. Den var dessuten lite sikker med tanke på at feil gjerne ikke ble oppdaget før det hadde gått flere dager. Dette hadde ofte konsekvenser for serviceingeniørene, som ikke fikk fullført serviceoppdrag pga. manglende overføring av deler til eget lager.

Nerliens Meszansky så etter en leverandør som kunne tilby en løsning som var både raskere og sikrere. Dette fordi selve løsningen fra Evatic hadde utviklet seg siden de først tok den i bruk, men også fordi hver enkelt oppgave kan tidsstyres og kjøres parallelt.

«Den nye integrasjonen er løst på en god måte», forteller Arne Kampesæter, servicesjef hos Nerliens Meszansky.

Prosjektet ble løst innenfor den tidsfristen vi hadde satt på forhånd, til tross for noen utfordringer som kom til fra vår side underveis. All kommunikasjon foregikk på Teams og konsulenten som hadde oppdraget var tilgjengelig stort sett når som helst. Det var en del prøving og testing, og endringer som oppstod underveis ble raskt og godt ivaretatt.

 

Hovedårsaken til bytte av integrasjon var ikke økonomien, men av sikkerhetsmessige grunner og tryggheten om at Evatic og Visma snakker sammen uten avbrudd eller feil. Om feil blir oppdaget får jeg varsel fra eSENTRAL på e-post umiddelbart og tiltak kan iverksettes. Dette sparer oss naturligvis for frustrasjon og økt tidsforbruk, og til syvende og sist kroner og øre. 

Arne Kampesæter

 

«Det har vært en veldig positiv opplevelse å jobbe med IntegrasjonsPartner. Jeg har hele veien følt at jeg blir lyttet til. Om det har vært behov for å involvere kollegaer med bedre kunnskaper om for eksempel Visma har konsulenten tatt hånd om dette.

Integrasjon og utveksling av data mellom ulik systemer er økende og dere leverer en løsning som er både oversiktlig, trygg og fleksibel. Jeg ser for meg flere prosjekter hvor IntegrasjonsPartner involveres i fremtiden, både internt i vår bedrift og ute hos kunder», avslutter Arne Kampsæter.

 

Om Nerliens Meszansky AS

Nerliens Meszansky AS er norskeid, og en ledende leverandør avNerliens Meszansky logo. kvalitetsprodukter og servicetekniske tjenester til laboratorier innen helsevesen, industri og forskning. Selskapet representerer internasjonalt anerkjente produsenter som er helt i front innen sine områder. Hovedkontor ligger i Oslo, og i tillegg har selskapet salg i Sverige og Danmark via sitt svenske datterselskap, Nordic BioLabs AB. Nerliens Meszansky AS er inne i en spennende og interessant utviklingsfase med klare ambisjoner for årene fremover.

Gå til hjemmeside. 

Om samarbeidet med Asolvi og IntegrasjonsPartner

Integrasjonen mellom Evatic og Visma Business for Nerliens er levert av IntegrasjonsPartner, en av Asolvis prefererte partnere for integrasjoner med Evatic. De har vært en viktig partner i vårt partnerprogram siden tidlig 2020 og tilbyr integrasjoner mellom Evatic og ERP-systemer med hovedfokus på Visma-produkter. De har erstattet mange eksisterende integrasjoner for Evatic med topp moderne teknologi. Integrasjonen fungerer sømløst med overføring av data mellom Evatic og ERP-systemet og sparer tid ved kutt av manuell jobb. Det sparer kundene både tid og penger. Løsningen fra IntegrasjonsPartner gir overvåkning og avviksvarsling og kan leveres lokalt og i skyen.

Bjørn Inge Gresseth, Team Manager Evatic

Evatic by Asolvi logo.

EDI og pakkseddel nivå 3 med bizClick logistics

Som syvåring syklet Flemming rundt i nabolaget og solgte egg. Over 30 år har gått siden den gang. I dag har Flemming Egg mange tusen høner som verper egg med ekstra gul, fin plomme.

«IntegrasjonsPartner har løst oppgaven på en profesjonell måte. Dette er noe de kan!»

 

Flemming Larsen, Flemming Egg AS

 

I 2016 byttet Flemming Egg ut ordreblokka med bizClick mobile sales. Da ble ordreprosessen digitalisert – direkte fra mobil enhet og direkte inn i ordresystemet.

Når Rema 1000 nylig fattet interesse for de ekstra gule eggeplommene fra Flemmings høner så sto neste digitaliseringsoppgave for tur: EDI-løsning med korrekt merking for dagligvarehandelens krav til avansert pakkseddel. Etter noen års god erfaring med bizClick mobile sales var det naturlig å utvide «familien» med bizClick logistics.

Nå håndterer IntegrasjonsPartner hele EDI-prosessen med ordre fra Rema 1000, ordrebekreftelse, pakkseddel og faktura. Plukk og pakk gjøres i bizClick logistics hvor datafangst med batch, holdbarhet og SSCC sørger for korrekt merking og at fullverdig pakkseddel nivå 3 sendes på EDI til Rema 1000. Alt integrert med ERP-systemet Visma Business.

 

Løsningen

  • Digitalisert ordreprosess med bizClick mobile sales
  • EDI-løsning med korrekt merking for krav til avansert pakkseddel
  • Integrert ERP-system med Visma Business

«Vi har vært godt fornøyd med bizClick mobile sales og det var naturlig for oss å velge IntegrasjonsPartner og bizClick også på logistikk og EDI. Vi har hele tiden hatt en god dialog. Vi har fått god hjelp til å forstå og komme i gang», sier Flemming Larsen.

 

Om Flemming Egg

Flemming har levert egg til fornøyde kunder i over 30 år, helt siden han som syvåring syklet rundt til sine første kunder. På sekstenårsdagen ble sykkelen erstattet med traktor, og Flemming kunne utvide sin kundekrets. I dag har Flemming Egg flere tusen høner som alltid leverer ferske kvalitetsegg til din nærbutikk

Gårdsegg med ekstra gul plomme
Flemming Egg kommer fra gårder på Nøtterøy, Tjøme, i Horten og i Larvik hvor hønene spiser et høykvalitets kraftfôr som gir eggene ekstra gule plommer. Eggene blir gjennomlyst og kvalitetssjekket på eggpakkeriet på Nøtterøy før de leveres ut i butikk. Kort vei fra produksjon til butikk gjør at du alltid finner ferske egg i butikkhyllene..

 

 

Gå til hjemmeside

Helintegrert innfordringsløsning for Nordic Choice Hospitality Group AS og Ropo Capital

IntegrasjonsPartner bistår Ropo Capital med helintegrert innfordringsløsning for Nordic Choice Hotels

 

Ropo Capital, tidligere BAHS Kapital, tok kontakt da de skulle levere innfordringstjenester til Nordic Choice Hotels. Kravene var blant annet sømløst grensesnitt mellom systemene til Nordic Choice Hotels og Ropo Capital, samt høy grad av automatisering. Ønsket var en effektiv løsning for purring og innbetaling av ubetalte fakturaer.

Integrasjonsløsningen utviklet for Ropo Capital er designet slik at eSENTRAL overfører alle kundefakturaer som har forfalt fra Nordic Choice Hotels til Ropo Capital. Det betyr full integrasjon og automatikk mellom Nordic Choice Hotels’ ERP-system og Ropo Capitals innfordringssystem. Inkludert er  statusmeldinger om fremdrift på innfordringene, innbetalinger som gjøres til begge selskaper og oppdatert informasjon når sakene lukkes. Som del av løsningen benyttes også eSENTRAL Multiklient som gjør at hvert hotell er konfigurert som en unik klient i eSENTRAL. Dette gjør det veldig enkelt å legge til nye hoteller i innfordringsløsningen.

 

Fordeler for Nordic Choice Hotels

  • Shared Service Center, som fører regnskap, sparer mye tid
  • Effektivisering gir reduserte kostnader
  • Har i tillegg redusert antall kredittdager med 10 dager
  • Dette har medført mer enn 100 millioner i økt kontantstrøm
  • Løsningen fungerte som den skulle fra første dag
  • Det er enkelt å legge til og trekke fra hoteller i innfordringsløsningen

 

Om Ropo Capital

Ropo Capital har som øverste mål å levere de beste innfordringstjenester for bedrifter i Norge, og gi økt kontantstrøm for sine kunder. Selskapet kan levere hele tjenestespekteret fra en ordre er skrevet til pengene er på konto. Ropo Capital ble startet i 2014 av ansatte med lang erfaring fra bransjen, og legger sterk vekt på god forretningsforståelse og fremtidsrettede løsninger som gir økt effektivisering for sine kunder.

Om Nordic Choice Hotels

Nordic Choice Hotels er en av Nordens største hotellkjeder og har mer enn 200 hoteller i Skandinavia, Finland og Baltikum. Selskapet markedsfører kjedene Comfort, Quality Hotel, Quality Resort, Clarion Collection og Clarion Hotel samt noen frittstående hoteller. Nordic Choice Hotels har over 13 000 ansatte og har en årlig omsetning på over 11 milliarder kroner. Hotellkonsernet eies av Petter A. Stordalen gjennom det heleide selskapet Strawberry Group.

Zodiacs nye B2B nettbutikk integrert med Visma Global – har ført til økt salg

Nettbutikken fungerer optimalt etter oppgradering til siste versjon

Helt siden 2010 har Zodiac vært kunde av IntegrasjonsPartner.  Zodiac hadde den gangen behov for B2B nettbutikk integrert med Visma Global. Etter hvert som det ble stilt nye krav fra et marked i endring og kravene fra brukerne ble både nye og flere, måtte IntegrasjonsPartner følge med og videreutvikle sin nettbutikkplattform. Den nye responsive versjonen var klar i 2015. IntegrasjonsPartner formidlet til sine kunder at det ville være nødvendig å oppgradere til ny versjon dersom nettbutikken skulle være tilpasset alle nye krav. Zodiac tok først skrittet etter at deres hjemmesider ble oppgradert i 2018. Da ble det veldig tydelig at også nettbutikken måtte få et ansikts,- og funksjonalitetsløft. Zodiac ønsket en nettbutikk som var mer intuitiv og innbydende for deres forhandlere, og som var responsiv, altså tilpasset alle flater. Tilbakemeldingene etter oppgraderingen er gjennomgående positive. Forhandlerne mener nettbutikken fungerer bra, og det er enkelt å finne frem til det de er på jakt etter. Dette har igjen ført til økt salg over nett for Zodiac.

 

Løsningen

  • B2B nettbutikk integrert med Visma Global.

Vi startet å jobbe med IntegrasjonPartner i 2010, og det var naturlig for oss å fortsette samarbeidet da vi skulle oppgradere vår nettbutikk i 2018. IntegrasjonPartner er profesjonelle, løsningsorienterte og raske. Jeg har flere ganger sendt de email på ettermiddag/kveld, og fått svar selv om dette er utenfor arbeidstid. IntegrasjonsPartner har også kommet med gode ideer til hvordan vi kan forbedre nettbutikken ytterligere.

 

Mette Ramberg, Marked – og regnskapsansvarlig

Nettbutikk integrert med Visma.net ERP

Da Den Gyldne Bønne AS byttet økonomisystem hadde de også behov for ny nettbutikk integrert med Visma.net ERP

Ny nettbutikk skulle håndtere både bedrifts- og privatmarkedet og være integrert med Visma.net ERP. Ønsket var å vedlikeholde masterdata i ERP-systemet og få alle netthandelsordrene til å flyte automatisk fra nettbutikken til ERP uten manuell registrering. Det var også viktig at man kunne starte med «need to have» funksjonalitet for å sikre en rask og rimelig implementering. Samtidig var man avhengige av en løsning med gode utviklings- og utvidelsesmuligheter for å kunne tilpasse seg til fremtidige behov og en økt satsing på netthandel.

I samarbeid med Visma-forhandler ECIT Capstone Hønefoss valgte man eSHOP fra IntegrasjonsPartner, integrert med Visma.net ERP gjennom skytjenesten eSENTRAL CLOUD. Med dette har Den Gyldne Bønne valgt en fremtidsrettet, integrert og fleksibel løsning hvor både ERP, integrasjonstjenesten og nettbutikken er 100 % skybasert.

 

Løsningen:

    • Webshop B2B og B2C for å betjene både bedrifts- og privatmarkedet
    • Integrert med Visma.net ERP
    • En standardisert løsning med store videreutviklingsmuligheter

 

Vi har kun positive erfaringer i samarbeidet med IntegrasjonsPartner. Allerede fra første kontakt forsto vi at vi hadde å gjøre med en profesjonell leverandør som visste hva de snakket om. Tilpasninger og endringer/rettelser har også blitt utført raskt og effektivt etter at butikken kom på lufta.

Bernard Lindvik, Økonomiansvarlig i DGB

 

Om Den Gyldne Bønne

Den Gyldne Bønne logo.

Våren 1996 åpnet Den Gyldne Bønne AS dørene i Thorvald Meyersgate på Grünerløkka. I nærmere seks år ble det servert og solgt kaffe og te til både lokalbefolkning og tilreisende. På det meste ble det servert 15.000 kaffekopper hver måned! Men med en ikke fornybar leieavtale ble de i 2001 tvunget til å tenke på andre muligheter i kaffebransjen. 

De kjøpte en liten kaffebrenner, leide et beskjedent industrilokale og etter ett års tid var både maskin og lokaler for små. Den Gyldne Bønne AS holder i dag til på Vøyenenga i Bærum i store fine lokaler. Her satser de på kvalitetskaffe som dekker den øverste halvdelen av kvalitetspyramiden. De er til og med Lifetime Pioneer Member i organisasjonen Cup of Excellence!

Gå til hjemmeside 

Effektiv logistikk i Visma Business NXT

Kondomeriet er et velkjent varemerke og Norges største leverandør av erotiske leketøy, og er en kilde til krydder i det norske folkets sexliv. Kondomeriet har i over 30 år sørget for å gi nordmenn et mer lekent sexliv og med 9 butikker spredt over hele landet, samt en stor nettbutikk, er Kondomeriet det naturlige førstevalget.

IntegrasjonsPartner har vært leverandør av integrasjonstjenester til Kondomeriet siden 2014. Den gang benytte Kondomeriet Visma Business som ERP-system. Vår integrasjonsplattform, eSENTRAL, integrerte Visma Business nettbutikken (EPiServer CMS) og tredjepartslageret (Bring). Integrasjonsløsningen gjorde at ordrene kom automatisk inn i Visma Business fra nettbutikken og deretter ble overført til Bring for plukking og pakking. eSENTRAL oppdaterte tilbake til Visma Business fra Bring om hvilke varer som Bring hadde sendt til kundene. Integrasjonsløsningen håndterte også innkjøpsordre og varemottak, samt regelmessige lagersaldoer fra Bring til Visma Business, og videre til EPiServer CMS, slik at kundene kunne se varenes tilgjengelighet.

Selv om eSENTRAL i starten overførte meldinger mellom Visma Business, nettbutikken og tredjepartslaget, så utførte Kondomeriet allikevel en del manuelle oppgaver i Visma Business. Det ble gjort kontroll av ordrene som kom inn fra nettbutikken, og det ble manuelt sendt ut pakkseddel og faktura. I 2017 tok eSENTRAL over disse oppgavene og sendte etter dette automatisk ut pakkseddel og faktura ettersom ordrene kom inn i Visma Business, og deretter ble ekspedert av Bring. Kondomeriet sparte et snaut årsverk på automatisering og effektivisering av disse oppgavene. Spart tid som heller kunne bli brukt på bedre kundeservice og andre oppgaver. I senere fase har Bring også byttet ut filintegrasjon med bruk av API (Mybring).

I starten av 2022 inngikk Kondomeriet avtale med Visma om oppgradering til Visma Business NXT som en av to logistikkpilotkunder. Visma Business NXT er fullt tilrettelagt for integrasjoner, automasjon og høy ytelse. Det var nemlig viktig for Kondomeriet at skjermbilder, integrasjoner og automatikken fra Visma Business ble videreført i Visma Business NXT. I tillegg ble også nettbutikken oppgradert. EPiServer CMS har nå byttet navn til Optimizely og Oxx har selv satt opp integrasjonene mot Visma Business NXT.

Det ble tidlig klart at IntegrasjonsPartner fortsatt skulle levere integrasjoner mellom Visma Business NXT og Bring (Mybring). Visma Business NXT benytter et API basert på GraphQL. Dette til forskjell fra Visma.net som har et REST-API. IntegrasjonsPartner har derfor bygget et GraphQL-rammeverk som del av eSENTRAL med de fordeler dette gir. Viktig her var samme automatikken som tidligere. I tillegg har integrasjonsløsningen blitt utvidet med integrasjoner mellom Visma Business NXT og POS-systemet ExtendaGo fra SmartStore, som Kondomeriet benytter i sine butikker.

 

Owe Stangeland, har vært en aktiv pådriver for effektivisering gjennom smarte IT-løsninger i Kondomeriet siden 2009:

IntegrasjonsPartner har levert gode og stabile integrasjonsløsninger helt siden starten i 2014 og har med dette bidratt til å automatisere og effektivisere, slik at Kondomeriet kan fokusere på utvikling av virksomheten og redusere kostnader. Vi er svært fornøyde med samarbeidet og hvordan IntegrasjonsPartner har løst oppgavene.

Owe Stangeland, IT-sjef Kondomeriet

 

Siden dette har vært et pilotprosjekt før Visma Business NXT offisielt er lansert, er det Visma som sittet med tømmene og styrt prosjektet. Oppstart av prosjektet for flytt fra Visma Business til Visma Business NXT startet februar i år og den ferdige løsningen skulle gå live 1. november. Noen småting har det vært i ettertid, men Kondomeriet var flyttet over til Visma Business NXT i midten av oktober, i god tid i henhold til planen.

Vi er veldig glade for å ha IntegrasjonsPartner med på piloten med Kondomeriet. Visma Business NXT vil være et veldig viktig produkt for Visma i tiden fremover og da er det veldig viktig å kunne integrere Visma Business NXT med andre systemer, kunder og leverandører. IntegrasjonsPartner har vært en trofast partner i 25 år

David Aarstein, produktsjef Visma Business NXT, Visma Software

 

Les mer om Kondomeriet her.

Klikke for mer informasjon om Visma og Visma Business NXT.

Integrert nettportal

Automatiseringen førte til økt effektivitet

Da Batteriretur trengte ny hjemmeside kom også behovet for ny integrert nettportal som skulle automatisere og effektivisere prosessen for all retur av elbilbatterier. Vår samarbeidspartner The Pitch lagde hjemmesidene, og satt kundene i kontakt med IntegrasjonsPartner i grevens tid. Behovet for effektive rutiner og statistikk på innmeldinger av elbilbatterier var høyst nødvendig da etterspørselen «eksploderte» under utarbeidelsen av portalen i 2018. Siden da har innmeldinger av elbilbatterier mangedoblet seg, og bedriften er i dag helt avhengig av et system som fungerer optimalt.

 

Løsningen

  • Automatisert nettportal for innmelding av elbilbatterier for bilforhandlere, bilopphuggere og bilimportører.
  • Ordreintegrasjon fra portalen til Visma Global for fakturering av oppdragene.

 

 

Om løsning​

» Vi hadde ikke klart å gjøre det arbeidet vi gjør uten portalen. Med en så kraftig økning av returer så har den blitt vårt beste redskap»

Per Magnus Karlsson, KAM, Batteriretur Fredrikstad 

 

Om IntegrasjonsPartner​

» IntegrasjonsPartner er samarbeidsvillige og fortsetter å levere etter våre krav og ønsker, noe som gir oss mulighet til stadig å kunne forbedre vår portal slik at den oppfyller nye behov ettersom de oppstår. Dette gjør at vi følger med våre kunders ønsker og kan levere en best mulig tjeneste. Vi opplever at våre kunder er positive til portalen og særlig da de etter konkrete tilbakemeldinger til oss får oppleve at portalen forbedres til å tilfredsstille deres ønsker»

Betina Albertsen, Kontorleder/Backoffice Batteriretur avd. Sandefjord

 

 

Om Batteriretur

Batteriretur er organisert for å oppfylle kravene til kasserte batterier i avfallsforskriften, og fra etablering senhøsten 1993 er oppdraget oppfylt, år etter år.

Se hjemmeside

Effektiv ordreflyt i nettsky med eSENTRAL Cloud og Visma.net

Vi har hatt gleden av å være leverandør av integrasjonsløsninger til Designstudioet Wik & Walsøe AS siden 2014. Det startet med automatisering av ordreflyt mellom Mamut og lagersystemet hos deres logistikkpartner.

Med en fantastisk vekst, hadde selskapet i 2017 behov for å bytte forretningssystem. Fokuset var effektiv ordreflyt i nettsky med Visma.net med vår integrasjonsplattform eSENTRAL CLOUD.

Med Visma ERP i nettskyen ble også integrasjonsløsningen flyttet og leveres nå som en skytjeneste. I forbindelse med systembyttet var det samtidig et ønske om å effektivisere enda mer. Det ble besluttet å etablere ordreintegrasjon mot Kitch’n for å få alle bestillingene automatisk rett inn i Visma.net. Med høyere grad av automatisering er selskapet rustet for ytterligere vekst!

 

Løsningen​

  • Automatisert ordremottak i Visma.net med EDI-ordre fra mer enn 130 Kitch’n-butikker
  • Automatisering av salgsordre og ferdigmelding av ordreplukk med integrasjoner mellom Visma.net og Andersen & Mørck lagerhotell.

 

Når vi valgte Visma.net var det en trygghet og en forutsetning at IntegrasjonsPartner ble med oss til nettskyen. I tillegg til integrasjoner mot vårt lagerhotell, etablerte vi ordreintegrasjon mot Kitch’n rett før høysesong. Det sparte oss for veldig mange timer med ordreregistrering! IntegrasjonsPartner sin kunnskap om Visma.net, og deres raske respons når vi trenger hjelp, har stor verdi for oss!

 

Stine Bustgaard, ERP-ansvarlig Wik & Walsøe AS

 

 

Om Wik & Walsøe AS

Det var en gang to unge, norske designere som lanserte en debut-kolleksjon av vakkert porselen til stor beundring. I dag har designstudioet Wik & Walsøe AS fått en tydelig stemme på den nordiske design-scenen og kan ikke sees utenom når man snakker om skandinavisk design.

Se hjemmeside ->